Saturday, June 14, 2008

hulk!!!



Cite best!! aku ingat cite nie cam cite hulk yg sebelum nie yg dilakonkan okeg eric bana.. tu memang cite hulk yg tak best tahap dewa... hehehehe!!!! cite ni takde sangat kaitan dengan yang first installment hulk... so abaikan... sape tak tengok yg first tu patut bersyukur kerana anda tak terseksa tengok cite hulk yang tak best tahap dewa tu..


ok kite cite pasal hulk yng nie dilakonkan oleh edward norto... aku personally memang suke lakonan se edward nie... cam cite sebelum nie yang di berlakon cam cite america history x and red drago. memang lakonan yang mantap... heeee!! terpuji lebih plak... awek dia plak liv tyler( love her act in lord of the ring as arwen)

kalau korang tertanya nape aku kata hulk dulu tak best becoz of story line and grafik hulk itself nampak sangat kartun walau pun aku love kartun... heeee!!!!

ok ... ape yg best kali nie nampak sweet cerite pasal si hulk or dr banner and betty dalam cite nie walau pun dia action movie.. lagi pun org jahat dalam cite nie ngerilah pas dia jadik jahat... ape lah aku mengarut nie...oklah cite nie best!! tak rugi tengok!!

No comments: