Monday, March 07, 2011

Aku Nombor Empat


Jangan tanya aku bile aku tengok cite ni. Rahsia besar negara.... hahahaha!!! Basically cerita ni sebenarnya pasal alien dari other planet duk kat planet bumi ini bersembunyi dari org jahat dari planet diorang. Pastu ade sembilan orang alien kat bumi ni.. nombor 1 hingga no 3 dah kene bunuh. so yg ke-4 adalah mamat ni. Nama betul pun tak tau... hehehehe... bile dia tau no 3 dah kene bunuh so, dia and his guardian dia nama henri pun sembunyi lah dari buruan alien jahat ni, tapi no 4 ni plak still nak idup cam biasa. kat sekolah plak no 4 ni terminat kat sorang minah di sekolah dialah, tanpa menyedari mamat no 4 ni alien. Ok... no 4 ni plak alien yg ade power yg boleh menggerakan barang tanpa sentuh.. ala-ala can jean grey dalam x-men. biasalah cite cam ni, jahat pun datang nak bunuh no 4 ni. dah nak kalah si no 4 ni datanglah no 6 from suku sakat no 4 ni tolong.. mana no 5???? hehehehe.. sila abaikan. keseluruhan cerita agak slow sikitlah.. but aksi tidak mengecewakan....biasalah teknologi je... but for me, aku suke... ade jugak member aku kata tak best, but sekali lagi, for me, lah best lah... cam boleh sabung lagi lah cite ni... sekian terima kasih.

No comments: